Skip to main content

Consultancy

Na een uitgebreide intake en analyse over de huidige werkwijze, voor wat betreft de employer brandings- en wervingsstrategie van de cliënt, wordt er een offerte opgesteld. Na goedkeuring van de offerte wordt er een 0-meting gehouden, waarna een eerste plan van aanpak wordt voorgesteld. Vervolgens wordt er bij de verantwoordelijke persoon getoetst in hoeverre het plan van aanpak daadwerkelijk aansluit bij de vraag én huidige behoeften. Na accordering van het plan van aanpak wordt dit op basis van harde KPI’s geleidelijk geïntegreerd en uitgerold binnen de organisatie.

A&P Arbeidsmarktspecialisten werkt met een vast uurtarief voor consultancy.

Media-inkoop

Na een inventarisatie van het huidige inkoopbeleid van arbeidsmarktcommunicatiemedia en het helder stellen van de doelstellngen gaat A&P Arbeidsmarktspecialisten aan de slag op basis van no cure, no pay.

Van alles wat wordt bespaard, berekent A&P Arbeidsmarktspecialisten een vast percentage dat achteraf in rekening wordt gebracht.

Trainingen

Bij trainingen wordt vaak gekozen voor maatwerk. Dit kan zowel in-company verzorgd worden bij A&P Arbeidsmarktspecialisten als op een andere, externe locatie. Voordeel van maatwerktraining is dat deze geheel aan de leerdoelstellingen kan worden aangepast.
Om de training goed aan te laten sluiten bij de dagelijkse praktijk toetsen wij vooraf bij zowel de cursist(en) als bij de opdrachtgever wat de leerdoelen zijn. Tijdens het intakegesprek achterhalen wij het kennisniveau over arbeidsmarktcommunicatie. Zo kunnen wij de training geheel aanpassen aan de specifieke wensen van de cursist. Aan de hand van dit gesprek doen wij een voorstel voor een passend trainingstraject, op maat gemaakt. Ook tijdens dit traject toetsen wij of de training voldoet aan de verwachtingen en is er ruime aandacht voor evaluatie.

A&P Arbeidsmarktspecialisten werkt óf met een vast tarief per dagdeel óf voor een vast tarief per cursist.